Rychlé hledání

Servis a opravy silničních i motokrosových tlumičů

Servis a opravy silničních i motokrosových tlumičů

  • Servis na počkání => to bohužel nejde. Když jde vše jak má, tak jeden den než zašleme zpět.
  • Cena servisu => průměrná cena servisu je 2400,-kč za zadní tlumič i dvou předních tlumičů včetně materiálu
  • Jak je dostat k nám na servis => zabalit, poslat inciály a pošleme si pro ně. Cena 230,-Kč tam i zpět. Nebo osobně :) 
  • Platba => jde jak na dobírku tak převodem na účet

Provádíme:

Přední vidlice – základní cena servisu 1500,-
Servis obsahuje:
Kompletní demontáž vidlice. Vyčištění kanálků, planžet, výměna poškozených dílů a naplnění olejem Bel-Ray. Nastavení vidlic dle výrobce či dle původního stavu. Vylepení kontrolního štítku s nastavením tlumiče. V případě zájmu, možno použít olej Ohlins – cena individuální. Cena bez použítého materiálu (prachovky, gufera, pouzdra, atd.). Cena Allballs gufera a prachovky 813,-Kč

Zadní tlumič – základní cena servisu 1500,-
Servis obsahuje:
Kompletní demontáž tlumiče. Vyčištění kanálků, planžet a výměna poškozených dílů. Naplnění olejem Bel-Ray pomocí VAKUOVÉ plničky. Nastavení tlumiče dle výrobce či dle původního stavu. Vylepení kontrolního štítku s nastavením tlumiče. V případě zájmu, možno použít olej Ohlins – cena individuální. Cena bez použítého materiálu (prachovky, gufera, pouzdra, atd.). Průměrná cena za prachovku, gufero a pouzdro 600,-kč

Dále:

  • přetěsnění
  • zalapování škrábanců
  • úpravy dle anglické firmy K-Tech
  • výměna vložek tlumičů
  • výměna pružin
  • prodej dílů

CENÍK ZDE

Doporučený interval na výměnu oleje a překontrolování funkčnosti 20-30mth sportovních motocyklů (MX)

Ač se Vám zdá, že tlumiče fungují stále stejně olej časem degraduje a ztrácí své vlasnosti. Na degradaci má vliv vysoká pracovní teplota (obvzlášť centránlní tlumič), vzduch a otěry z vnitřních částí.
Pravidelnou výměnou zajistíte nejen menší opotřebení vnitřních dílů, větší jízdní komfort ale můžete předejít i nákladnějším opravám díky včasnému odhalení.

Pick & Return

Pick & Return tlumičů

Tlumiče vyzvedneme, provedeme servis a zašleme zpět.
Stačí jen napsat, zavolat a domluvit se na termínu vyzvednutí.
Kurýr se v domluvený den s Vámi spojí a tlumiče vyzvedne. Tlumiče musí být bezpečně zabalené! Po servisu je zase zašleme kurýrem zpět. 
 
Žádné chození na poštu, žádné posílání po kamarádech :)

K ceně servisu připočteme poštovné 230,-Kč za cestu k nám i zpět

 

Nastavení a ladění tlumičů

Pokud nevíte, na jakých tlumičích jedete, je nejjednoduší vyměnit olej a nastavit tlumič do sériového nastavení. Základní a nejdůležitější ladění podvozku je mít jej osazen správnou pružinou dle váhy jezdce. (Japonský motocykl je konstruován pro jezdcec s váhou kolem 75kg, což když vážíte 90kg nemůže správně fungovat)

Mnohé tlumiče nejsou správně nastaveny, ale to neni důvod utrácet peníze za jejich "ladění"

Pokud si sami chcete nastavit MX tlumiče, zde máte náš postup:

V dílně nastavte tlumiče do série, dle manuálu. Nejlépe když si původní nastavení odklikáte a opíšete, takže pokud někde uděláte chybu můžete tlumiče nastavit jak do původního nastavení.
Veliký důraz, a na co se zapomíná, dejte na nastavení předpětí zadní pružiny. Je to takzvaný "Sag", kdy měříte motorku od osy zadního kola k zadnímu blatníku ve třech polohách: na stojánku, bez stojánku (motorka by měla klesnou o cca 3cm) a jezdcem v plné výstroji v sedě (motorka by měla klesnou opět o cca 10cm). Pokud jste mimo tyto rozměry, je nutné pružinu povolit (motorka neklesá) nebo přitáhnout (motorka klesá moc). Avšak pozor - každá pružina má minimální předpětí a maximální předpětí. Pokud se dostanete mimo tyto míry, je nutná výměna pružiny.
Na trati tlumiče ohřejte do provozní teploty, což je několik kol. A pokud Vám nastavení nesedí, mějte s sebou u trati mechanika (kamaráda) se šroubovákem který Vám bude klikat dle Vašich požadavků. Je dobré klikat přímu u trati, aby jste nové nastavení hned projeli a cítili změnu.

 

FAQ - na co se ptáte

Tečou Vám vidlice?

Z 90% procent je to zaviněno pouze nečistotou pod těsnícím břitem. Jednoduchým trikem se starou strhávačkou (či tímto nástrojem) břit vyčistíte a můžete spokojoně dál jezdit. Video jak to odstranit

Jak dlouho bude trvat servis?

Pokud jsou díly skladem a jste dopředu domluvený tak jeden den. Ráno přivezete, odpoledne odvezete. Pokud díly nejsou skladem nebo si nejste jisti jak vypadají ve vnitř, nejlepší je tlumiče dovézt v neděli večer a v úterý je máte i s novýma dílama.

Můžu si říct jiný olej?

Samozřejmně, pokud chcete jiný olej máme jeden z nejlepších - Ohlins

Přední vidlice – základní cena servisu 1500,-

Servis obsahuje:

  • Kompletní demontáž vidlice. Vyčištění kanálků, planžet, výměna poškozených dílů a naplnění olejem Bel-Ray. Nastavení vidlic dle výrobce či dle původního stavu. Vylepení kontrolního štítku s nastavením tlumiče. V případě zájmu, možno použít olej Ohlins – cena individuální.   

Vyhledávání podle vozidel

Katalog podle výrobků

Veškerý obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem č. 121/2000 Sb a jeho kopírování bude trestně stíháno.

All Balls RacingMIVVEKHIFLOFILTROLUCASPIPERCROSSMOTION STUFFUFOEASTON EXPCYCRAJTGOLDFRENNGWRPVenhillAOKINGKBel-RayJMTCARBONE LORRAINEK-TECHATHENA